Βασικοί «σταθμοί» στην ιστορία της εταιρείας (1975-2016)

MILESTONES

1975
Ιούν 22

Ίδρυση της Συνεταιριστικής Καπνοβιομηχανίας Ελλάδας

1975

Ίδρυση της Συνεταιριστικής Καπνοβιομηχανίας Ελλάδας, ΣΕΚΑΠ με πρωτοβουλία του μεγάλου οραματιστή συνεταιριστή Αλέξανδρου Μπαλτατζή και της Συνεταιριστικής Ένωσης Καπνοπαραγωγών Ελλάδας (ΣΕΚΕ) στη Ξάνθη. Κύριος σκοπός της ίδρυσης της ΣΕΚΑΠ ήταν η στήριξη του εισοδήματος των Ελλήνων καπνοπαραγωγών απορροφώντας σε μόνιμη βάση τα καπνά τους με καλύτερες τιμές διαδραματίζοντας έτσι ένα ευρύτερο κοινωνικό ρόλο. Σύντομα όμως η ΣΕΚΑΠ εξελίχθηκε σε μια σύγχρονη εταιρεία, που  δραστηριοποιείται στον τομέα παραγωγής, διάθεσης και εμπορίας τσιγάρων και προϊόντων καπνού στην Ελληνική αλλά και Διεθνή αγορά.

1980
Ιούν 22

ΣΕΚΑΠ και ΚΙΡΕΤΣΙΛΕΡ

1980

Κυκλοφορία στην αγορά των δύο πρώτων σημάτων της ΣΕΚΑΠ, “ΣΕΚΑΠ” και “ΚΙΡΕΤΣΙΛΕΡ”.

1984
Ιούν 28

1984

1984

Λανσάρισμα του COOPER, του 1ου Ελληνικού Blend, που αποτέλεσε την 1η μεγάλη εμπορική επιτυχία της ΣΕΚΑΠ.

1989
Ιούν 28

1989

1989

Λανσάρισμα του GR LIGHTS ως επέκταση στην οικογένεια GR. 2η μεγάλη εμπορική επιτυχία της ΣΕΚΑΠ.

1997
Ιούν 23

1997

1997 a

1997 b

Το BF στην αγορά. Η ΣΕΚΑΠ επαναστατεί με την βιομηχανική αξιοποίηση ανακάλυψης Ελλήνων επιστημόνων και λανσάρει στην αγορά την μάρκα BF, η οποία διαθέτει το 1ο διεθνώς αναγνωρισμένο βιολογικό φίλτρο, "BIO-FILTER".

1999
Ιούν 23

1999

Ίδρυση της ΒΙΟ ΑΒΕ, θυγατρικής εταιρείας της ΣΕΚΑΠ με υπερσύχρονο εξοπλισμό με σκοπό την παραγωγή και εμπορία ειδικά εμποτισμένου ενεργού άνθρακα με βιολογικές ουσίες για την παραγωγή του βιολογικού φίλτρου.

Ιούν 23

1999

Εξαγωγή βιολογικών φίλτρων στην Ρωσία στην σημερινή μητρική εταιρεία DONSKOY για την παραγωγή Βιολογικού τσιγάρου, είχε τεράστια εξαγωγική επιτυχία.

2002
Ιούν 23

2002

Εγκατάσταση σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος ERP με στόχο την βελτιστοποίηση στην διαχείριση των απαραίτητων πληροφοριών στην λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

2003
Ιούν 23

2003

2003-gr

Λανσάρισμα του GR INTERNATIONAL. Νέα τεράστια εμπορική επιτυχία της ΣΕΚΑΠ. Η νέα σειρά GR International 25 διπλασιάζει σχεδόν το μερίδιο της ΣΕΚΑΠ στην εσωτερική αγορά (από 6% στο 12%).

2004
Ιούν 23

2003 – 2004

Αγορά δύο καινούργιων γραμμών παραγωγής, τσιγαροποίησης και πακεταρίσματος για την κάλυψη των αναγκών στην  παραγωγή των GR 25s πακέτων.

Ιούν 23

2004

Μεγάλες επενδύσεις στο τμήμα της επεξεργασίας καπνών και κοτσανιών (primary) με στόχο την βελτιστοποίηση των παραγόμενων χαρμανιών.

2007
Ιούν 23

2007

Υλοποίηση μεγάλου επενδυτικού σχεδίου 18 εκατ. ΕΥΡΩ με την Αγορά και εγκατάσταση 3 υπερσύγχρονων γραμμών παραγωγής τσιγάρων και πακέτων (2 για 25άρι RC πακέτο και 1 για 20άρι RC πακέτο) και 1 φίλτρο-μηχανής.

Αγορά  καινούργιας μηχανής παραγωγής φίλτρων.

Εγκατάσταση νέου συστήματος τροφοδοσίας καπνού και απαγωγής σκόνης.

Αγορά και εγκατάσταση καινούργιας γραμμής παραγωγής και συσκευασίας κομμένου καπνού σε σακουλάκια.

Πρόκειται για επένδυση, που εκσυγχρόνισε τον μηχανολογικό εξοπλισμό της εταιρείας δίνοντας την δυνατότητα στην ΣΕΚΑΠ να παράγει ποιοτικά ανταγωνιστικά προϊόντα εντός και εκτός Ελλάδας.

2010
Ιούν 23

2010

2010

Λανσάρισμα του COOPER INTERNATIONAL 25 ως επέκταση στην οικογένεια COOPER. Νέα εμπορική επιτυχία εντός άκρως ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και δύσκολων χρόνων για την ΣΕΚΑΠ.  

2011
Ιούν 23

2011

2011

Η ΣΕΚΑΠ ξεκινάει την παραγωγή και συσκευασία slim τσιγάρων με το λανσάρισμα στην αγορά slim styles, του GR SLIMS και του COOPER SLIMS, που συνεισφέρουν σημαντικά στην αύξηση των εξαγωγών.

2013
Ιούν 23

2013

Αγορά εξοπλισμού για την παραγωγή πολυτελούς μεταλλικής κασετίνας καθώς και του κατάλληλου εξοπλισμού για την παραγωγή κομμένου καπνού σε σακουλάκια 15 gr.

2014
Ιούλ 27

2014

2014

Σημαντική εικαστική αλλαγή σε όλη την οικογένεια σημάτων GR IINTERNATIONAL (23’s, 20’s, 100 & slims).

2015
Ιούν 23

2014 – 2015

Σημαντικές επενδύσεις: - για την παραγωγή πακέτων 23ς σε σύγχρονη πακεταριστική μηχανή. - εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής τσιγάρων και πακέτων SLIM.

Ιούν 23

2014 – 2015

2015-sen

Ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων στην αγορά με λανσάρισμα σημάτων της μητρικής εταιρείας (SENATOR σε μεταλλική κασετίνα πολυτελείας, KISS με στόχευση σε γυναικείο κοινό) μεταφέροντας τεχνογνωσία και εμπειρία από την μητρική εταιρεία.

Ιούν 23

2014 – 2015

2015

Σημαντική εικαστική βελτίωση στην οικογένεια σημάτων BF.

Ιούν 23

2014 – 2015

Άνοιγμα νέων αγορών σε Ευρωπαϊκές χώρες, σε χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, στην Βαλκανική, στην Βόρεια Αφρική καθώς και στις Αραβικές χώρες.

2016
Ιούν 23

2014 – 2016

2016

Εικαστική αναβάθμιση του ιστορικού σήματος της εταιρείας, της σειράς COOPER classic